پایانی شیرین در فصلی تلخ / عکس هفته
تاريخ : دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:, | 14:58 | نویسنده : babak
لیگ ششم به پایان رسیده بود.استقلالی ها که فصل بدی را پشت سر گذاشته بودند، در پایان فصل رتبه ای بهتر از سیزدهم کسب نکردند.نمایش خیره کننده ی طالبلو در بازی های قبل و مهار ۸ ضربه پنالتی تنها در ۳ مسابقه، یکی از دلایل اصلی حضور تیم در این مکان بود. چشم ها به تنها دیدار باقی مانده از فصل ۸۶-۸۷ ، دیدار برگشت تیم های فوتبال استقلال و پگاه در فینال بیست و یکمین دوره رقابتهای جام حذفی، خیره شده بود.
بازی رفت را با یک گل واگذار کرده بودیم.همه امیدمان بازی خانگی در حضور هوادارانمان بود.همین طور هم شد. بیش از ۸۵ هزار نفر،ورزشگاه را به رنگ آبی درآوردند. رقیب دیرینه مان بابت کسب سهمیه آسیایی فخر فروشی می کرد. این آخرین فرصت بود!
بازی اما اهمیت دیگری هم داشت. “علی منصور” مرد شماره ۱۰ ، بعد از سال ها قصد خداحافظی از تیم محبوبش را داشت. به همین دلیل قبل از شروع بازی، به همراه پسرش وارد زمین شد و در حالی که مورد تشویق شدید تماشاگران حاضر در ورزشگاه قرار گرفته بود، دور افتخار زد تا رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کند.او هم بدش نمی آمد در آخرین بازی اش جام قهرمانی را با پیراهن استقلال بالای سر ببرد. عکس یادگاری ابتدای بازی هم تماشایی بود.
هدایت ممبینی در سوتش دمید و بازی شروع شد.
دقیقه ۱۵ بود که مهدی امیر آبادی با پاس عمقی مجتبی نتیجه دیدار رفت را رقم زد. بازی پر افت و خیزی بود. ۹۰ دقیقه تمام شد.
در اولین نیمه ی وقت های اضافه، دو گلِ مجتبی و آرش باعث شد استقلال در مجموعِ دیدارهای رفت و برگشت با برتری ۳ بر یک عنوان قهرمانی را از آن خود کند و فصل تلخ خود را با شیرینی قهرمانی به پایان برساند.
استقلال که با ترکیب طالب لو ، امیر آبادی ، قربانی ، صادقی ، منیعی ، منتظری ، کوشکی ، جباری ، روانخواه ، علیزاده و مجیدی بازی را آغاز کرده بود، در دقایق پایانی، منصوریان را در ترکیب خود دید تا کاپیتان، با پیراهن استقلال، آخرین ضربه هایش را هم به توپ بزند.
 

مراسم قهرمانی که تمام شد، علی منصور چهار گوشه زمین را بوسید و برگ دیگری از تعصب به پیراهنش را رو کرد: ” هواداران استقلال مرا به علیرضا منصوریان تبدیل کردند و همیشه مدیون آنها خواهم ماند.هر چه دارم از استقلال است و هواداران این تیم مطمئن باشند هیچگاه مقابل استقلال قرار نمی گیرم و اگر هم روزی به تیم دیگری بروم و مربیگری کنم روی نیمکت مقابل استقلال نخواهم نشست.”



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قیمت خودرو
  • لیموزین